Nagymértékben személyre szabott szövet ajándékok
Amikor ügyfeleinket kényeztetjük, akár különleges alkalmakkor, akár a vásárok során, mindig hasznos, ha olyan ajándékot hagyhatunk, amely lehetővé teszi, hogy emlékezzenek ránk.
A reklámajándékok valójában egy rendkívül egyszerű, de rendkívül hatékony marketingtevékenységet jelentenek. Különösen az utóbbi években, amikor a környezettudatosság a vállalati etikában is egyre erősebbé válik, a reklámtextíliák nagy sikert aratnak. Hogy miért? Mert a textíliák tovább tartanak, mint egy toll, és mindenekelőtt azért, mert nagyon nagyfokú testreszabhatóságot és kiváló hozamot tesznek lehetővé. Különösen a promóciós textíliák két legnépszerűbb lehetőségét, a nyomtatást és a hímzést hajlamosak mindig választani.

Ezt a kérdést gyakran teszik fel nekünk. A hímzés olyan ruházatra utal, amelynek mintáját vagy logóját a szövetbe varrták. A nyomtatásról akkor beszélünk, amikor a mintát vagy logót közvetlenül a ruhadarabra nyomtatják.
Tartalomjegyzék:
Promóciós szövet ajándékok: jobb nyomtatni vagy hímezni a személyre szabást?
A nyomtatásnak és a hímzésnek egyaránt megvannak a maga előnyei és hátrányai. Ez a rövid bekezdés rávilágít a két módszer közötti különbségre, hogy segítsen Önnek eldönteni, melyik a megfelelő Önnek és az ügyfeleinek szánt promóciós ajándékokhoz.

Kezdjük a sajtóval
A nyomtatott formátumot gyakran előnyben részesítik reklám- vagy promóciós célokra. Ez azért van így, mert alacsony költségű, és sokkal jobban kezeli a bonyolult tervezési munkákat, mint a hímzés. A nyomtatás jól működik nagyobb minták esetén, és jobban kezeli az élénk színeket. Hajlamos sokkal jobban ellenállni, mint a hímzés, ezért a nyomtatást olyan gyakran használják a reklámozásban, de a vállalati testreszabási tevékenységekben (egyenruhák és kabátfoltok) is. A nyomtatást leginkább a pólók grafikájához használják. A céges ruhadarabra nyomtatott logó letisztult, és megfelelő elhelyezés esetén okos módja a felismerhetőségnek. Egyesek a nyomtatást előnyben részesítik a hímzéssel szemben a kis súlyú pólókon, mivel a hímzés húzhatja az anyagot, ami mikroszakadásokat okozhat. A nyomtatott ruhadarabokat gyakran ömlesztve vásárolják, és nagyszerű ár-érték arányt képviselnek. Ezenkívül a kézzel rajzolt vagy bonyolult minták jobban megfelelnek a nyomtatásnak, mint a hímzésnek, így a legjobb technika a kiváló minőségű személyre szabáshoz. Jól alkalmazható kis üzleti ajándékokhoz, például szállítóládákhoz vagy vászonvásárlókhoz is.

A hímzés ideális logók készítéséhez vastagabb ruhadarabokon vagy egyenruhán, illetve olyan különleges darabokon, mint a pólóingek vagy pulóverek. A ruházaton lévő hímzések hosszú élettartamúak és meglehetősen ellenállóak. A hímzés lényegesen többe kerülhet, mint a hagyományos nyomtatás, azonban a hosszú élettartam miatt hosszú távon megfizethető. Nagyobb minták esetén azonban inkább a nyomtatást javasoljuk, mint a hímzést. Nem minden minta alkalmas hímzésre is, ezért ezt figyelembe kell vennie. A legjobb eredmény érdekében kerülje az erős árnyékolást és a bonyolult színpaletták erőteljes használatát.
A nyomtatás tipikus felhasználási területei a reklámajándékokban
A pólónyomtatás ideális promóciós rendezvényekhez. Nagyszerű módja annak, hogy az emberek felismerjék az Ön ügyét vagy szervezetét, és hazavigyenek belőle. A személyre szabott ruházat két lábon járó reklámként működik. A pólónyomtatás alacsony költségű, ezért gyakran ömlesztve vásárolják. A pólónyomtatás népszerű a vállalkozások és a jótékonysági szervezetek körében. Gyakran használják olyan különleges eseményekhez is, mint a vállalati nyaralások vagy utazási konferenciák. Ezért kiválóan alkalmasak arra, hogy grafikáit dedikált rendezvényeken futtassa.
A hímzés tipikus felhasználási területei reklámajándékokhoz
Mint már említettük, a hímzéshez jó minőségű és vastagabb ruhadarab, például kapucnis pulóver, póló vagy melegítőfelső, illetve szövetzsákok használata szükséges. Ez azért van így, mert egy vékonyabb ruhadarab húzhatja az anyagot, amikor hímezni próbál. A hímzés tipikus felhasználása kisebb logók vagy minták esetén történik. Sok vállalat inkább az egyenruháknál választja a hímzést, mint a reklámajándékoknál. Ennek oka, hogy a hímzés professzionálisan néz ki, és szilárdabb tapintásúvá teszi a ruhadarabot. A hímzés hosszú élettartamú, és nem fakul ki a mosással. Emiatt egyesek azzal érvelnek, hogy a hímzés sokkal olcsóbb, mint a nyomtatás, de a reklámajándékok esetében azt tanácsoljuk, hogy ezt a technikát olyan kisebb tárgyakhoz, mint a tapaszok, vagy olyan textíliákhoz használja, amelyeket gyakran mosnak, mint például a szállítóládák.