Kerülje el ezeket a gyakori hibákat promóciós ajándékok használatakor
A promóciós ajándékok a tökéletes módjai annak, hogy a meglévő és a potenciális ügyfelek számára hasznos tárgyakat biztosítsanak, amelyeket a mindennapi életükben is használhatnak. Ugyanakkor ezek a promóciós termékek hozzájárulhatnak a termékek vagy szolgáltatások és a márka egésze ismertségének fokozásához is.
A promóciós marketing segítségével több lehetőség van arra, hogy vállalkozását közvetlenül a célpiac elé helyezze. De csak egy hiba elég a promóciós termékekben, és előfordulhat, hogy az üzleti életének és a márkájának több kárt okoz, mint hasznot.

Az alábbiakban bemutatjuk azokat a leggyakoribb hibákat, amelyekre az üzleti tulajdonosoknak figyelniük kell a promóciós marketing stratégiák tervezésekor.
Tartalomjegyzék:
A rossz promóciós termékek kiválasztása
A vállalkozásoknak mindig ellenőrizniük kell, hogy választott promóciós termékeik alkalmasak-e a célpiacra, hogy marketing kezdeményezésük sikeres legyen.

Sajnos a legtöbb vállalat a megfelelő tételek kiválasztása helyett inkább a költségvetési aggodalmait részesíti előnyben. Viszont az ügyfelek elvárják, hogy hasznos vagy értékes termékeket kapjanak.
Az egyedi márkajelzés hiánya
Egy másik általános hiba, amelyet soha nem akarna elkövetni promóciós ajándékaival, az, hogy nem szabja őket testre. A márkaépítés elengedhetetlen ahhoz, hogy ügyfelei tudatában maradjon a cég.
Meg kell keresnie a promóciós cikkek márkajelzésének hatékony módját, eltekintve attól, hogy csak a logót vagy cégnevet is feltünteti-e. A promóciós termékeken megadhatja telefonszámát, webhelyének URL-jét, e-mail címét vagy bármilyen elérhetőségét.
Az olyan ajándékok osztása, amelyek nem nyújtanak releváns információt
A vállalkozások számára elengedhetetlen, hogy a promóciós termékeken a kívánt részleteket testreszabják, hogy azok megfeleljenek az adott termék specifikációinak. Az utolsó dolog, amit szeretne, az, hogy például elegáns számológépeket terjesszen az ügyfeleinek, de azok nem szolgálnak semmilyen információval a céggel kapcsolatban. A promóciós cikkeinek mindig releváns információkat kell tartalmazniuk az Ön, és az ügyfelek közötti szakmai kapcsolat felvétele érdekében.
Célhiány
Minden vállalkozásnak meghatározott és egyértelmű céllal kell rendelkeznie minden típusú marketing kezdeményezéshez. A vállalkozásoknak mérhető és realisztikus célokat kell kitűzniük annak érdekében, hogy elősegítsék a marketing sikerének vagy hatékonyságának mértékét annak befejezése után is. Ha egyértelmű célja van, akkor könnyebben választhat promóciós ajándékot és célközönséget. A kampány sikere ezután mérhető az új forgalom számával, amelyet a weboldala fogad.
Nincs terjesztési terv
Fontos, hogy meghatározza, hogyan fogja elosztani a promóciós termékeit. Nincs értelme több száz dzsekit vagy egérpadot megrendelni, ha nincs semmilyen ötlete arról, hogy ki, hogyan és mikor fogja ezeket szétosztani. Promóciós cikkeit kiállításokon, helyi rendezvényeken vagy vásárokon terjessze.
Olcsó ajándékok kínálása
A költségvetési korlátok akadályozhatják abban, hogy kiváló minőségű promóciós termékeket vásároljon marketing céljából. De ez nem azt jelenti, hogy el kell fogadnia, hogy csak olcsó és rossz minőségű ajándékokat osztogathat, melyek negatív hatással lehetnek márkájára. Mindig olyan kicsi, de vonzó és hasznos termékeket keressen, amelyeket anélkül osztogathat, hogy túl nagy költséget jelentenének.